Kreta - Dag 15

10 juli 2017 - Mália, Griekenland

Vandaag alweer de laatste volledige dag van onze vakantie. Morgen gaan we na het opstaan meteen naar het vliegveld, dus dat kan je niet echt meer als vakantiedag rekenen. Daarom nog even lekker genoten van het mooie weer. De wind was gelukkig wat minder hard gaan waaien, waardoor het nu ook weer goed te doen was om in de zee te zwemmen. De eerdere dagen waren er rode vlaggen en borden die aangaven dat er een te sterke stroming was om veilig te kunnen zwemmen, dus hebben we het toen voornamelijk bij het zwembad, of alleen het eerste ondiepe stukje van de zee, gelaten. Nu konden we wel weer lekker de zee in, wat wel mooi was op deze laatste dag. Rik wilde graag nog een keer bij de Subway eten omdat ze een bepaald broodje die hij lekker vindt in Nederland niet meer verkopen. Hier gelukkig nog wel dus daar hebben we geluncht. De laatste avond moesten we natuurlijk afsluiten bij onze stamkroeg the Red Lion. Omdat we hier ook al twee keer heerlijk hadden gegeten besloten we dat nu ook weer te doen. Willeke had een lekkere burger en Rik een grote steak. Na het eten nog mooi een paar uurtjes gezeten, waarna het helaas toch tijd werd om afscheid te nemen van het personeel en terug te gaan. We hebben hier bijna alle avonden gezeten en het was altijd supergezellig. Het personeel was erg vriendelijk en sommigen hielden net als wij wel van een beetje draken. We hebben veel gelachen en daar een mooie tijd gehad.