Kreta - Dag 14

9 juli 2017 - Mália, Griekenland

Vandaag was de laatste dag met auto dus ook nu weer de dag begonnen met een belletje naar het paraglide centrum. Helaas was het weer nog steeds niet goed genoeg en later op de dag mailden ze dat het maandag, onze laatste volledige dag, ook niet zou gaan lukken. Die ervaring zit er voor deze vakantie dus sowieso niet meer in, maar hopelijk gaat dat in de komende jaren nog een keer lukken.
Doordat het paragliden sowieso niet doorging hadden we verder weinig plannen voor die dag. We hebben lekker bij het zwembad en op het strand gezeten en regelmatig even gezwommen. Nadat we 's avonds bij Pyrgos hadden gegeten gingen we deze keer niet direct naar the Red Lion, maar zijn we eerst naar de midgetgolfbaan gegaan, die er naast ligt. Het ging vrij goed en er zaten leuke banen tussen! Willeke had uiteindelijk iets meer slagen nodig maar het lag dicht bij elkaar. Bij the Red Lion was het daarna ook weer erg gezellig. Mooi aan gezeten en veel gelachen!