We zijn goed aangekomen!

24 juni 2015 - Argassi, Griekenland

Alles is goed verlopen en wat een mooi hotel.
Toen we aankwamen konden we nog niet op de kamer.
We zijn toen de zee ingegaan, heerlijk zeg.
Na 30 min konden we de kamer op, erg netjes.
Bad en balkon en uitzicht naar de zee:-)

Klik op foto's voor mooie plaatjes!

Xxx

Foto’s