Laatste dag

5 juli 2015 - Argassi, Griekenland

Na 11 geweldige dagen is het vandaag helaas alweer de laatste.
Gisterenavond nog even lekker genoten van onze laatste avond op Zakynthos. Eerst lekker gegeten bij The Peppermint omdat Rik daar de biefstuk zo heerlijk vond. Daarna de avond mooi afgesloten bij Avalon, de bar waar we bijna elke avond op het terras hebben gezeten. Omdat we inmiddels ook bekenden waren van de eigenaar kregen we nog een schildpad knuffel, met Zakynthos er op, van hem. Erg aardig en het was daar altijd ontzettend leuk.

Vandaag vroeg opgestaan, de koffers ingepakt en om 10 uur de sleutel ingeleverd. Daarna met de taxi naar het fort van Zakynthos gegaan. Dit was erg mooi om te bekijken en omdat het hoog op de berg ligt hadden we een mooi uitzicht over het eiland. Daarna nog even wat gedronken op een terrasje dat uitkeek over Zakynthos stad en Argassi. We gaan zo weer terug naar het hotel waar we nog even gaan zwemmen en om 17:25 worden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan.